Compaq introduceert boekje met aankoopadviezen

Datum nieuwsfeit: 26-08-1999

Compaq introduceert boekje met aankoopadviezen voor een thuiscomputer

Gouda, 25 augustus 1999 - Compaq Computer B.V. introduceert het boekje "Kies in 10 stappen de computer die bij u past", waarin consumenten een duidelijk advies kunnen vinden voor de aankoop van een thuiscomputer. Het boekje is vanaf september 1999 te vinden in de betere computerwinkel en is tevens te bestellen via de website van Compaq (www.compaq.nl/presario) en het Compaq Information Center, telefoon 0800 - 2266727. Het boekje is duidelijk en overzichtelijk geschreven zodat de informatie, met name door consumenten zonder technische kennis, goed te gebruiken is. Op deze manier kan men zich een onafhankelijk oordeel vormen over de mogelijkheden waaraan een aan te schaffen thuiscomputer zou moeten voldoen, gebaseerd op het toekomstig gebruik van de computer.

Dit in kleur gedrukte boekje geeft op een overzichtelijke en duidelijke manier adviezen en legt in tien duidelijke stappen uit welke factoren van belang zijn bij de aankoop. Na het doorlopen van de tien stappen is het duidelijk welke computer het meest geschikt is voor de geplande gebruiksdoelen. De tekst wordt ondersteund met verhelderende illustraties.

Over Compaq
Compaq Computer Corporation - een Fortune Global 100 company - is wereldwijd leverancier van informatietechnologie. Compaq is het op één na grootste computerbedrijf ter wereld en marktleider op het gebied van de productie en verkoop van personal computers. Compaq ontwikkelt een breed scala aan hardware- en softwareoplossingen inclusief services voor consumenten tot en met high-end enterprise computing omgevingen. Zo biedt het bedrijf fouttolerante bedrijfskritische oplossingen, netwerk- en communicatieproducten, server-systemen, workstations, zakelijke desktop- en notebookproducten en consumenten pc's. Het bedrijf is toonaangevend op het gebied van milieuvriendelijke programma's en bedrijfsvoering. Compaq-producten worden verkocht in meer dan 100 landen via een wereldwijd netwerk van Compaq Business Partners. Het bedrijf is opgericht in 1982. Compaq is gevestigd in Houston, Texas. In Nederland is het hoofdkantoor van Compaq Computer B.V. gevestigd in Gouda.
Meer informatie over de Compaq Presario is beschikbaar op www.compaq.nl/presario.

- Einde persbericht -
Achtergrondinformatie:
Compaq Computer B.V.
Jolanda Peek, tel. 0182-565844, e-mail (Jolanda.Peek@compaq.com) of
Monogram Communication Strategies (MCS) BV
Judy van Kamperdijk, tel. 023 - 5628208, e-mail: (judyvk@monogram.nl).