Nationale Investeringsbank plaatst aandelen Landis

Datum nieuwsfeit: 26-08-1999

De Nationale Investeringsbank N.V. plaatst aandelen Landis (26 augustus 1999)

De Nationale Investeringsbank N.V. (NIB) maakt bekend dat op 26 augustus 1999, nabeurs, in totaal 785.000 gewone aandelen van nominaal NLG 3,- Landis Group N.V. ("Gewone Aandelen") zijn geplaatst. Deze Gewone Aandelen zijn uitgegeven door Landis Group N.V. en zijn onderhands door de Nationale Investeringsbank geplaatst bij een aantal institutionele beleggers tegen een koers die gebaseerd is op de koers van het Gewone Aandeel gedurende de laatste vijf dagen. Het totaal aantal uitstaande Gewone Aandelen stijgt hierdoor van 9.512.929 tot 10.297.929; een uitbreiding van 8,3%. De opbrengst van deze plaatsing zal door Landis aangewend worden ter financiering van reeds gedane acquisities en verdere groei.

ruler ruler ruler Homepage Terug Top ruler ruler ruler

NIB logo