Presentatie halfjaarcijfers UNIT 4

Datum nieuwsfeit: 27-08-1999
UITNODIGING

Betreft: Presentatie halfjaarcijfers UNIT 4 N.V.

Geachte heer/mevrouw,

UNIT 4 N.V. maakt op vrijdag 27 augustus voorbeurs haar halfjaarcijfers 1999 bekend. Graag nodigen wij u uit voor de presentatie van deze halfjaarcijfers. De presentatie zal plaatsvinden in de St. Janszaal I van Grand Hotel Krasnapolski te Amsterdam.

Er zijn op deze dag 2 bijeenkomsten voorzien, een speciaal voor financiële analisten en een voor de financieel-economische pers. Tijdens deze bijeenkomsten zal de heer Chris Ouwinga, bestuursvoorzitter, een toelichting geven op de halfjaarcijfers 1999. Na afloop van iedere presentatie is er gelegenheid tot het stellen van vragen.

Programma:

09.00 uur: Ontvangst Analisten

9.30-11.00 uur: Analistenbijeenkomst

11.30 uur: Ontvangst Pers
12.00-13.30 uur: Persbijeenkomst

Indien u vragen heeft betreffende het programma, kunt u ons bereiken onder telefoonnummer: 0184-444444, fax: 0184-444445 of per email: (fransp@unit4.nl) Gaarne zouden wij van u vernemen of wij op uw komst mogen rekenen.

Met vriendelijke groet,

Frans Plantaz,