NetNow! wordt onderdeel van Compaq Services Netwerk

Fax. 02525 18886
website: www.win-s.com
email: netnow@win-s.com

Hillegom, 27 augustus 1999: WINS B.V., distributeur van NetNow!, brengt u op de hoogte van het volgende:

NetNow! is als product door Compaq geselecteerd om deel uit te maken van het nieuwe Compaq Services Netwerk dat in augustus 1999 is aangekondigd.

Na uitgebreid testen en evalueren van de bekenste namen in de industrie heeft Compaq uiteindelijk voor NetNow! van RedRock Technologies gekozen. NetNow!, 'the easiest way to internet enable your entire network', zal deel uit gaan maken van het door Compaq aangekondigde 'Compaq Services Netwerk' (kijk op www.redrock.co.uk/web1/news/data/crg001.pdf voor een volledig persbericht).

Het Compaq Service Netwerk is opgebouwd rond de Compaq Remote Gateway, een web-gebaseerd systeem voor het beheren van relaties. Geregistreerde gebruikers van het Compaq Services Netwerk kunnen m.b.v. support tools diverse transacties via het Internet uitvoeren.

Compaq Remote Gateway gebruikt NetNow! om notificaties van gebruikers te ontvangen. Gegevens worden vastgelegd en vervolgens wordt de service provider gewaarschuwd dat een klant een probleem heeft en dat er snel actie moet worden ondernomen.

Compac projectleider Larry Emlich verklaart: "We gebruiken het SMTP server component van NetNow! om berichten te ontvangen van klanten sites. Email wordt automatisch gegenereert als de remote klant zich wil registreren voor onze gateway en als er eventueel een probleem is geconstateerd. De gateway beheerder kan het POP3 component van NetNow! gebruiken om de email te ontvangen in Outlook of Outlook Express (of Eudora, etc.)

De beheerder kan ook de opslag van berichten beheren door de 'Message expiry' optie te gebruiken. Als laatste gebruikt de Compaq Remote Gateway het SMTP component van NetNow! om waarschuwingsberichten te verzenden.

Vergeleken met andere producten heeft NetNow! een superieure GUI, is het eenvoudig te installeren en te configureren, beschikt het over een krachtige scripttaal, is het het best gedocumenteerd, en zijn het de meest hulpvaardige mensen."

Onderstaande resultaten kwamen uit het evalueren naar voren:

Kostentechnisch: goedkoop in vergelijking met de andere leveranciers GUI: goed
Filteren: goed
Scripting: goed
Track record: goed
POP3 Server: Ja
Beheer: uitstekend

U kunt meer informatie over NetNow! vinden op www.win-s.com/netnow!.htm. U kunt ook altijd bellen naar 02525 - 33333.