Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 27-08-1999

Vrijdag 27 Augustus

ASBESTVERONTREINIGING (Loosbroek)

Donderdagmiddag is de Krommedelseweg in Loosbroek verontreinigd met asbest. Bij het ophalen van gier door een loonbedrijf bij een bedrijf aan de Molenweg in Loosbroek was de tractor met gierton bij het manoeuvreren tegen een bulkzak met asbestafval gereden. De bestuurder had dit niet gemerkt. De zak was echter aan een sleephaak blijven hangen. Op de Krommedelseweg verloor hij een deel van de inhoud van de zak. Daar ook merkte de bestuurder pas wat er was gebeurd. Door de gemeente en de politie is de weg afgezet om te worden schoongemaakt. Door een deskundig bedrijf is de asbest geruimd.

AUTO GESTOLEN (Vinkel)

Tussen dinsdagavond en donderdagavond is vanaf Vinkeloord in Vinkel een blauwe Opel Kadett. Het kenteken van de auto is SG-77-VX.

INBRAAK AUTO (Oss)

Donderdagavond is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Gasstraat in Oss. Een portier van de auto werd opengebroken. Uit de auto werd een rugzak met persoonlijke bezittingen gestolen.

TE VEEL GEDRONKEN (Oss)

Vrijdagmiddag vond op de Hazenkamplaan in Oss een lichte aanrijding plaats. Bij controle bleek dat een 40-jarige man uit Oss, die als bestuurder bij de aanrijding was betrokken te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod en een boete van fl. 390,-.