Exportreis Zweden informeert over revalidatiehulpmiddelen

Datum nieuwsfeit: 27-08-1999
Vereniging FME-CWM

Exportreis Zweden revalidatiehulpmiddelen en ziekenhuisinrichting tie-automatisering
Het doel is tweeledig.
1 ) Factfinding, dat wil zeggen het verzamelen van informatie over projecten, investeringsplannen, relevante regelgeving e.d. 2 ) Het leggen van contacten met Zweedse bedrijfsleven en relevante instanties om te komen tot vormen van samenwerking. Dit gebeurt door van tevoren georganiseerde afspraken met relevante decision makers.
Doelgroep
Bedrijven die actief zijn op het gebied van revalidatiehulpmiddelen en ziekenhuisinrichting. Bestemd voor directeuren, sales-, area managers en managers van zowel FME-CWM lidbedrijven als niet leden.
Korte omschrijving bijeenkomst
Tijdens deze reis zullen, zoals het er nu naar uitziet enkele gezondheidscentra bezocht worden in o.a. Stockholm, Upsala Gotenburg. Voor de deelnemende bedrijven zal een individueel afspraken programma gemaakt worden met (inkoop) decision makers van instellingen, bedrijven en/of overheden. Dit wordt aangevuld met enkele collectieve activiteiten zoals een voorlichtingsbijeenkomst en o.a. het afleggen van bezoeken aan revalidatiecentra, ziekenhuizen, klinieken en andere instanties. Datum

De bijeenkomst zal de laatste week van november plaatsvinden. Kosten
1250 per deelnemend bedrijf (FME-CWM leden) ex. BTW. NB. Deze prijs is een indicatie aangezien de kosten van de organisatie in Zweden nog niet bekend zijn.
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot:

Joan Polderman
E-mail: (joa@fme.nl)
Telefoonnummer: (+31 - 79 ) 353 12 82

Bevestiging
Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging en een factuur.

Aanmelden
Indien u zich voor deze activiteit wilt aanmelden, kunt u gebruik maken van het aan te vragen aanmeldingsformulier. Dit formulier kunt u aanvragen per bovenstaande e-mail.

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail (com@fme.nl)