Timeless kampt met naam (s-verandering)

Datum nieuwsfeit: 27-08-1999

Naamsverandering

27-08-1999

Timeless kampt met naam (s-verandering).

Het Hilversums detacheringbedrijf Timeless informatisering BV zal per 15 september a.s. haar telefoon opnemen met TACS informatisering BV. Aanleiding voor de naamsverandering is een softwareprogramma dat geschreven is door een branchegenoot die de naam Timeless eerder had weten te deponeren. Het Hilversums bedrijf dat voornamelijk eindgebruikers op tijdelijke basis voorziet van automatiserings-professionals, is in rep en roer. Veel interne paperassen, zakelijke en contractuele constructies moeten veranderen. Twee zustermaatschappijen van Timeless zijn eveneens door deze verandering genoodzaakt contractuele veranderingen door te voeren en hun zaken aan te passen aan de nieuwe handelsnaam. Woordvoerder L. Prins: Het is net of je een nieuw bedrijf van de grond af opzet. Alleen zijn de relaties en richtlijnen al bepaald.

Het in 1997 gestarte bedrijf VZC-Detachtering die begin dit jaar is gaan uitbreiden en daarbij ook haar naam veranderde in Timeless informatisering BV vindt het jammer dat ze nu weer van naam moeten veranderen. De directie ziet de noodzaak om de naam te veranderen wel positief in. Ze vindt dat profilering voor een goed gezond en sterk groeiend bedrijf gepaard moet gaan met een unieke eigen naam.

Vooralsnog zijn alle eindgebruikers, klanten en leveranciers in Nederland en buitenland op de hoogte gebracht van de naamsverandering. Relaties verheugen zich er nu al op hoe de nieuwe naam TACS per telefoon zal klinken.

Laatste schriftelijke kennisgeving woensdag 8 september a.s. www.timeless-ict.nl

Meer informatie kunt u verkrijgen door contact opnemen te mnemen met de heer Van Zijl