Benoeming bij Berenschot

Berenschot

Benoeming Berenschot

augustus 1999

Drs. Fritjof W. Brave (48) is benoemd tot manager van de adviesgroep Berenschot Managementontwikkeling. Dit is een nieuwe adviesgroep binnen de Berenschot Groep. De groep richt zich op integrale management-development-programma's (ontwikkeling, organisatie en regie), coaching, begeleiding van verandertrajecten, cultuurverandering en interculturele samenwerking.

De heer Brave is sinds 1989 werkzaam bij Berenschot als senioradviseur bij de adviesgroep Bedrijfsvoering Openbare Sector. Daarvoor werkte hij bij de Informatiseringsbank, het Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen en de Universiteit van Amsterdam.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen