Bijeenkomsten pensioenregeling BPF Metaalindustrie

Datum nieuwsfeit: 01-09-1999
Vereniging FME-CWM

De Vereniging FME-CWM hecht sterke waarde aan de input van leden. Tijdens deze bijeenkomsten vormt onder meer uw input de basis voor de onderhandelingen over de nieuwe pensioenregeling.

Hierbij nodigen wij u uit voor het bijwonen van Vernieuwing van de pensioenregeling in de Metaal- en Elektrotechnische Industrie (BPF Metaalindustrie).

Doelgroep
De bijeenkomsten zijn uitsluitend toegankelijk voor directies van de leden van Vereniging FME-CWM die de CAO in de Metaal- en Elektrotechnische Industrie toepassen.

Korte omschrijving bijeenkomst
Een werkgroep, bestaande uit vertegenwoordigers van FME-CWM en de vakorganisaties heeft, in opdracht van de Raad van Overleg, het afgelopen halfjaar een studie verricht, waarbij enkele varianten voor een nieuwe pensioenregeling zijn ontwikkeld.

Tijdens de regionale bijeenkomsten zal het rapport nader worden toegelicht alsmede de (maatschappelijke) achtergrond hiervan. Voorts zal de inzet bij de onderhandelingen worden besproken, waartoe wij u, dan wel een vertegenwoordiger op directieniveau graag uitnodigen om mede inhoud aan het te volgen beleid te geven. Datum, aanvangstijd en locatie

1 september 1999 14.30 uur Van der Valk Motel
te Gilze Rijen

3 september 14.30 uur Mercure Hotel Postiljon Amsterdam Airport te Amsterdam Schiphol

6 september 14.30 uur Mercure Hotel Postiljon
te Dordrecht

17 september 14.30 uur Hotel Vianen
te Vianen

24 september 14.30 uur Familiehotel
te Paterswolde

5 oktober 9.30 uur Mercure Hotel Postiljon
te Deventer

Aan de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden.

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot:

+ Vereniging FME-CWM

Mr. Marion van der Maazen

(mma@fme.nl)
Telefoonnummer:

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail (com@fme.nl)