Website pasgeboren.com ziet levenslicht

Datum nieuwsfeit: 01-09-1999

PERSBERICHT:

Bavel, 23 augustus 1999.

Mogen wij u voorstellen aan onze jongste telg:
www.pasgeboren.nl , ons nieuwste project, een internet-site die helemaal draait rondom pasgeboren babies, actief vanaf 1 september a.s.

Vanaf die datum bieden we alle inwoners van Nederland en België de gelegenheid om gratis de geboorte van hun kind ook op het internet-medium aan te kondigen. De site is ingericht in vrolijke kleuren, met leuke geanimeerde tekeningetjes. Op de eerste welkoms-pagina worden de geboorte-datum en de naam van de "nieuwe wereldburger" aangekondigd. Vandaaruit kan direct doorgeklikt worden naar de eigen pagina van het kind. Daarop zijn enkele gegevens opgenomen, zoals de namen van de ouders, het kind en van eventuele broertjes en/of zusjes, de woonplaats en evt. de lengte en het gewicht. Daarnaast een afbeelding van het geboortekaartje en, wanneer deze meegestuurd is, een foto van het kind. Verder is er per kind een gastenboek beschikbaar. Elke bezoeker kan hierop een boodschap achterlaten voor de boreling en/of zijn familie. De plaatsing binnen de site vindt plaats door een geboortekaartje, eventueel met een foto, te sturen naar:
Pasgeboren.nl
Postbus 38,
4854 ZG Bavel. NL.
Binnen enkele dagen zijn dan de gegevens terug te vinden op internet. De pagina's blijven tot één maand na de geboorte beschikbaar. Voor ouders, die zelf geen internet hebben, bestaat de mogelijkheid om, mits 2 postzegels van 80ct worden ingesloten, een print van de pagina, met het gastenboek, toegestuurd te krijgen na die maand.

Mocht U nadere informatie wensen, dan kunt U natuurlijk alvast een kijkje nemen op:
www.pasgeboren.nl of contact met ons opnemen via:

Telefoon: 0161 43 70 12 (ma-vr vanaf 10.30 uur)
E-mail: (helvetica@zoeken.com)
Post: Postbus 38, 4854 ZG Bavel..

Met vriendelijke groeten,

Anton Gommers.