Overeenkomst Apropos Technology en The Baan Company

Datum nieuwsfeit: 02-09-1999

BAAN COMPANY

Apropos Technology En The Baan Company Overeenkomst

Apropos Technology En The Baan Company Ondertekenen Overeenkomst Rond 'Total Interaction Management' Oplossingen

:: Voordelen van de geïntegreerde BaanService en Apropos CTI/TIM-oplossing zijn onder andere de verbeterde service aan de klanten en de kostenreductie

Chicago (V.S.), 31 augustus - (ICCM '99 (stand .839)) Apropos Technology - de toonaangevende leverancier can Total Interaction Management(TM) (TIM(TM)) toepassingen voor bedrijven - maakte vandaag de ondertekening bekend van een BaanConnect alliantieovereenkomst met The Baan Company. Volgens deze overeenkomst zullen Apropos Technology en The Baan Company gaan werken aan een nauwe integratie van BaanService en versie 4 van het Total Interaction Management systeem van Apropos. Deze geïntegreerde oplossing wordt momenteel geïmplementeerd bij een van de grote fabrikanten van consumentengoederen in Europa.

Apropos versie 4 biedt gebruikers van de BaanService module een reeks opties op het gebied van front end datavergaring en zelfbediening door middel van interactieve voice-respons (IVR) en functies voor database-integratie, desktop 'screenpop' van BaanService schermen, routering van de interactie met voice/e-mail/Web/fax, historische rapportering en real time bedrijfsmiddelenbeheer.

Het Total Interaction Management systeem van Apropos is synergetisch met de producten van The Baan Company, waardoor een oplossing tot stand komt die uiterst interessant is voor call centers en buitendienst-organisaties,' zei Remco van Delden, directeur productmanagement bij BaanService. 'Als belangrijkste leverancier van bedrijfstoepassingen voor de ganse onderneming levert The Baan Company haar diensten aan klanten in alle soorten en maten, met hun verschillende behoeften op het gebied van omvang, schaal en functioneel eisenpakket. Het vermogen van Apropos om een indrukwekkend gamma van media te leveren aan call centers, de uitgebreide compatibiliteit met schakelapparatuur en bedrijfstelefooncentrales (PBX'en), en de hechte integratie met het BaanService product stellen The Baan Company in staat om geïntegreerde, open en flexibele systemen te leveren aan onze klanten. Samen leveren wij zo een van de krachtigste oplossingen voor Enterprise Service Management (service-beheer binnen ondernemingen) die tegenwoordig op de markt zijn,' voegde van Delden nog toe.

'Nu men voor de call centers op zoek gaat naar een meer aan de behoeften van de individuele klant aangepaste dienstverlening, ontstaat bij organisaties een behoefte aan een totaaloplossing die hen kan helpen hun concurrentiepositie te behouden,' zei Jody Wacker - vice-president marketing bij Apropos Technology. 'Deze geïntegreerde oplossing zal onze klanten in staat stellen om te komen tot een snelle implementatie van het interactiebeheer voor al hun rechtstreeks op de klant gerichte activiteiten, en hen op die manier helpen hun winstgevendheid te vergroten.'

Over Apropos Technology

Apropos Technology ontwikkelt en verkoopt toepassingen voor het beheer van call centers in grote ondernemingen. Het vlaggenschip onder de producten van Apropos - Apropos Version 4 - biedt mogelijkheden voor Total Interaction Management (TIM) die in de sector toonaangevend zijn. TIM zorgt in het call center voor een naadloos beheer van de interactie met de klant - hieronder vallen alle raakvlakken tussen klant en onderneming (gewone telefoongesprekken, verzoeken via het Web, e-mail, voice-mail en fax) - dit alles met één enkele gemeenschappelijke toepassing die werkt op basis van bedrijfsregels ('business-rules). Van de capaciteiten van TIM maakt onder andere een geavanceerd systeem voor beslissingsbeheer (Decision Management) deel uit, een systeem dat de kritieke meetwaarden van het call center bijhoudt, de gegevens die nodig zijn voor het beheer van het center en informatie over hoe de onderneming haar relaties met de klanten beheert. Het open systeem van Apropos werkt samen met bestaande klantencommunicatiesystemen en met 'native'
bedrijfssoftwaretoepassingen voor 'front office' en 'back office'.

Apropos heeft zijn hoofdzetel in Oakbrook Terrace (Illinois, V.S.) en leverde al meer dan 140 systemen aan grote 'Fortune 500' ondernemingen over de hele wereld. Nadere informatie over Apropos en de producten van de onderneming is te vinden op het Web: www.apropos.com.

'Baan' is een geregistreerd handelsmerk van The Baan Company, en elke handelsnaam, productnaam of naam van een dienst die in dit persbericht wordt vernoemd en waarvan de naam 'Baan' deel uitmaakt, is een handelsmerk en/of eigendom van The Baan Company. Alle andere namen van ondernemingen, producten of diensten kunnen handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars.

Contactpersoon: Anne Smith, tel.: +1 630 472 9600 toestel 932 of via e-mail: (anne.smith@apropos.com); of (voor de media) Janet Scharlow, tel. +1 630 472 9600 toestel 805 of via e-mail: (janetscharlow@ameritech.net); beiden van Apropos Technology. Website: www.apropos.com

02 sep 99 10:24