Harbinger implementeert e-commerce-technologie Mitsubishi

Datum nieuwsfeit: 02-09-1999

Harbinger implementeert Internet Commerce-technologieën bij Mitsubishi

Capelle aan den IJssel, 1 september 1999 - Harbinger Corporation (NASDAQ: HRBC), wereldwijd leverancier van E-commerce-software, -services en -oplossingen, heeft een business-to-business Internet Commerce-oplossing geïmplementeerd bij twee divisies van de Mitsubishi International Corporation. Bij de divisies Food en Chemical, beide dochterondernemingen van Mitsubishi Corporation, zijn twee oplossingen voor Supply Chain Management (SRM) gerealiseerd. Hierdoor worden de operationele kosten teruggebracht, wordt de productie verhoogd en kan het bedrijf werken aan een nog betere relatie met haar 30.000 leveranciers en klanten.

In mei 1998 heeft Harbinger Professional Services een volledige E-commerce-project ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen