Andersen Consulting uitgebreid naar 13 partners

ANDERSEN CONSULTING

Andersen Consulting uitgebreid naar 13 partners

MAATSCHAP ANDERSEN CONSULTING UITGEBREID VAN 8 NAAR 13 PARTNERS

Amsterdam, 3 september 1999 - Bij Andersen Consulting in Amsterdam zijn per 1 september 1999 vijf nieuwe partners toegetreden tot de maatschap: Ivo Heukensfeldt Jansen, Marc Hillen, Sander van 't Noordende, Yvonne de Ridder en Marc Vrouenraets. De maatschap bestaat nu uit dertien partners. De uitbreiding is het gevolg van de spectaculaire groei van Andersen Consulting; in maart werd bekendgemaakt dat de omzet in Nederland over 1998 met 38 was toegenomen tot 178 miljoen gulden.

Ivo Heukensfeldt Jansen (39) richt zich op de advisering van industriële organisaties, met name in de sector Transportations & Travel Services. Hij geeft tevens leiding aan de SAP-activiteiten in Nederland en is sinds 1986 werkzaam bij Andersen Consulting.

Marc Hillen (39) richt zich op bedrijven in de sector Consumer and Pharmaceutical Products. Hij is sinds 1985 werkzaam bij Andersen Consulting.

Sander van 't Noordende (36) adviseert bedrijven actief in de nutssector. Hij is sinds 1987 in dienst.

Yvonne de Ridder (39) adviseert instellingen in het bank- en verzekeringswezen. Zij is sinds 1986 in dienst.

Marc Vrouenraets (40) is binnen de partnergroep verantwoordelijk voor de advisering aan bedrijven die actief zijn in de chemische sector en in de sector Natural Resources & Energy.

De vijf benoemde asscociate partners zijn Guido Dieperink (binnen Financial Services), Rolf Ketelaar (Enterprise business solutions / Baan), Floris Italianer (Media & Entertainment), Michel van Rosendaal (Transportation & Travel Services) en Rob de Vries (Transportation &

Travel Services).

Andersen Consulting adviseert en implementeert oplossingen op het gebied van bedrijfsvoering en informatietechnologie en heeft als missie 'to help our clients create their future'. Andersen Consulting werkt voor klanten uit alle branches volgens het concept van Business Integration: intergratie van strategie, mensen, bedrijfsprocessen en technologie. De organisatie heeft meer dan 65.000 mensen in dienst in 46 landen, waarvan 700 in Amsterdam. In 1998 bedroeg de wereldwijde omzet $8.3 miljard.
Homepage: www.ac.com

..