Wachtdienst Vlaamse huisartsen op www.huisarts.be

3-9-1999

PERSMEDEDELING

Onderwerp : De wachtdienst van Huisartsen op het internet : www.huisarts.be

Huisartsenwachtdiensten worden de laatste maanden in toenemende mate aangekondigd via het Internet. Het grote probleem is echter deze informatie te vinden. Het is net alsof je een telefoonnummer moet zoeken, zonder de hulp van een telefoonboek.

Sinds kort kunt U alle tot heden gekende websites van de huisartsen-wachtdiensten van het ganse vlaamse landsgedeelte vinden op via eenzelfde adres, www.huisarts.be

Dit een project is gebaseerd op de wil om zoveel mogelijk bijgewerkte gegevens aan te bieden, ook aan de internet-bezoeker. Hierbij doen wij een oproep aan alle vlaamse
huisartsen-wachtdiensten om, indien zij een website hebben, waarvan het adres op de website van www.huisarts.be niet wordt vermeld, dit door te geven aan het secretariaat. Indien dergelijke website niet bestaat, dan biedt het initiatief de mogelijkheid om de wachtdienst door te geven, zodat hij kan worden gepubliceerd. Dit kan gebeuren on-line op een formulier op de website www.huisarts.be.

Besluit : zoekt U in uw regio de huisarts met wachtdienst, iin adres www.huisarts.be.

Dokter Beke,
Webmaster van www.huisarts.be