Serverfabrikanten werken samen aan één I/O-architectuur

Datum nieuwsfeit: 03-09-1999

Persbericht Sun microsystems, Inc.

Serverfabrikanten werken aan één I/O-architectuur

Nieuw initiatief voor schaalbare I/O-architectuur, gebaseerd op Future en Next Generation I/O-architectuur

Amersfoort, 3 september 1999 - Mede op grond van Sun-initiatieven hebben zeven toonaangevende bedrijven in de computerindustrie (Compaq, Dell, Hewlett-Packard, IBM, Intel, Microsoft Corporation en Sun Microsystems) besloten samen te werken aan de ontwikkeling van één specificatie voor de Future I/O- (FIO) en de Next Generation I/O-architectuur (NGIO) voor servers en randapparatuur. De bedrijven hebben daartoe een samenwerkingsverband gevormd.

Het samenwerkingsverband gaat de technologieën en concepten die voortgekomen zijn uit de FIO- en de NGIO-technologie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen