Biatlonwedstrijd verplaatst naar De Vuursche in Baarn

Datum nieuwsfeit: 04-09-1999
Keywords: Nederlandse Ski Vereniging,NSkiV,NSV,Dutch Ski Federation,Netherlands Ski Federation,Fédération de Ski Néerlandaise,Niederländischer Schi Verband,Niederländischer Ski Verband,Sneeuw,Ski,Wintersport,Skiën,Langlaufen,Langlauf,Snowboarden,Biathlon,Biatlon,Noordse combinatie,Holland Ski Team,Skibanen,Skimagazine,Ski Magazine,Sneeuwfit,Skigymnastiek,Ski Vereniging,Skivereniging,Slalom,Reuzenslalom,Halfpipe,Snowboard,Snowboarding,Schansspringen,Freestyle,Alpine,Thedo Remmelink,Marcella Boerma,Harald de Man,Skibond,Wedstrijdskiën,Bergsport,Reisverzekering,Reisverzekeringen,Rolski,Rolskiën,Tourskiën,Tiefschnee,Diepsneeuw,Off-piste

NEDERLANDSE SKI VERENIGING

Biatloncup 4 verplaatst

De biatlonwedstrijd van zaterdag 4 september 1999 is verplaatst naar het Bosbad de Vuursche in Baarn.

Programma Cup 4 Baarn:
Datum: september 1999
Tijd: 9.30 uur inschieten
10.30 uur start individuele wedstrijd
Locatie: Bosbad de Lage Vuursche te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen