Politiebericht Gemert/Laarbeek

Persberichten 5 september 1999/

Politieberichten

Handel: aanrijding
Zaterdagmiddag, omstreeks 17.26 uur deed zich een ernstig ongeval voor op de Handelseweg te Handel.
Een 19-jarige Gemertse bestuurster van een snorfiets met als passagiere een 15-jarige Handelse reden vanuit een uitrit de Handelseweg op en werden geschept door een personenauto welke uit de richting Handel kwam en bestuurd werd door een 49-jarige inwoner uit Maaseik. De Handelse werd zwaar gewond overgebracht naar het ziekenhuis te Helmond. De Gemertse werd gewond overgebracht naar het ziekenhuis te Veghel.

Gemert: aanhouding i.v.m. drugs
Zaterdagavond werd bij discotheek Time Out te Gemert een 28 jarige inwoner uit 's-Hertogenbosch aangehouden. De man bleek tijdens fouillering bij binnenkomst een aantal grammen cocaïne bij zich te hebben.

Gemert: aanhoudingen i.v.m. vernieling fiets
Zaterdagnacht werden bij de discotheek Time Out twee 24- jarige inwoners uit Noordwijkerhout aangehouden welke bezig waren om een fiets te vernielen. Uit onderzoek bleek dat zij de fiets eerder die avond gestolen hadden te Venray.