Opening Academisch jaar TU Delft

TU Delft

Start
18-08-1999 door c&mg

De traditionele opening van het Academisch Jaar zal dit jaar plaatsvinden op maandag 6 september vanaf 15:00 uur. In de aula van de TU Delft (Mekelweg 5) zullen het College van Bestuur, decanen, hoogleraren en studenten gezamenlijk de start van het nieuwe Academisch Jaar bijwonen.

De openingstoespraak zal worden gehouden door Dr. N. De Voogd, Voorzitter van het College van Bestuur van de TU Delft. Zijn toespraak zal als onderwerp hebben:"Sorbonne, Bologna en de Delta-universiteiten". Vervolgens zal Mw. A.P.A.M. Janssen, Wethouder Gemeente Delft en student Civiele Techniek haar visie uiteenzetten met betrekking tot "Student en stad".

Na deze spreker zal als intermezzo de première van de film "Water en de TU Delft" plaatsvinden. Deze film is de eerste in een serie van vijf films over grensverleggend onderzoek aan de TU Delft.

Tenslotte zal Sir Ronald Oxburgh, Rector van het Imperial College te Londen, de afsluitende lezing verzorgen. Het onderwerp van zijn uiteenzetting zal "Society in the Age of Information" zijn.

Na afloop recipieert het College van Bestuur, tezamen met de sprekers.