Nieuwe C1000 in Deventer

Keywords:

1999-09-02

Modern en voordelig winkelen bij de nieuwe C1000 in Deventer

Opening op dinsdag 7 september a.s.

Aan de Johannes van Vlotenlaan 2 komt een fonkelnieuwe C1000. De opening is voorzien op dinsdag 7 september; een datum die het startpunt is voor een feestelijke openingsweek. De nieuwe C1000 is een moderne supermarkt, die efficiënt winkelen combineert met kwaliteit, ruime keus, persoonlijke service en veel voordeel. De C1000 staat onder deskundige leiding van de heer Rolf Stroot, een vakman die weet wat zijn klanten willen. Dit is een C1000 van de nieuwste generatie. Dat betekent, dat de wensen van de klant in deze winkel zijn terug te vinden. Ik noem er een paar: aangename winkelsfeer, ruimte, frisse kleuren, gemakkelijk toegankelijke schappen, smaakvolle presentaties, ruime keus en uiteraard vriendelijke bediening. Bovendien biedt elke C1000 veel voordeel en maximale kwaliteit. Dat zijn precies de redenen waarom C1000 in korte tijd populair geworden is in heel Nederland. Klanten van de nieuwe C1000 Rolf Stroot kunnen meteen meesparen voor een gratis levensmiddelenpakket t.w.v. f 50,-. De actie Pakkettenstorm start op dinsdag 7 september en duurt tot en met 13 november 1999. Tijdens deze weken krijgt de klant bij elke f 25,- aan boodschappen één gratis Stormzegel uitgereikt. Met 35 Stormzegels op de spaarkaart kan de klant dit pakket afhalen bij C1000.

Compleet, voordelig en goed
Alles in de nieuwe C1000 is als het ware opgebouwd rond de wensen van de consument. Het resultaat: een supermarkt die niet alleen uiterst voordelig is, maar tegelijk veel kwaliteit en service biedt. De styling is modern en oogt prettig. De presentaties zijn smaakvol en overzichtelijk en zorgen voor een sfeer die de consument vandaag de dag wil: ambachtelijk, gezellig, maar toch efficiënt. De nieuwe C1000 heeft smaakvolle afdelingen voor verse producten als groenten en fruit, vlees, vleeswaren, kip en kipproducten, brood, zuivel en diepvries. Op alle vers-afdelingen is een efficiënte bedieningsvariant ingevoerd met behoud van de ambachtelijke kwaliteit. De consument kan hier zelf direct zijn of haar keus bepalen en hoeft dus niet te wachten. Opvallend in kwaliteit en gemak is ook C1000 A la minute, een zorgvuldig samengesteld assortiment koelverse kant-en-klaar-maaltijden, soepen en snacks. Ze zijn snel klaar te maken in oven of magnetron.
Naast de talloze merkartikelen is ook het eigen merk C1000 Selectie, volop aanwezig. Alle producten onder deze naam zijn van uitzonderlijk hoge kwaliteit voor een verrassend lage prijs. Ze zijn door en door getest in consumentenpanels.
Publiekstrekker is ongetwijfeld de nieuwe Voordeelstraat; een gangpad midden in de winkel, waar C1000 alle aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar heeft gebracht. Om het boodschappen doen nóg aangenamer te maken zijn alle afdelingen voor verse producten naast elkaar geplaatst. Daar tegenover vindt de consument vooral voorverpakte producten en artikelen die langer houdbaar zijn. Nieuw is ook de C1000-Kiosk, volledig ingericht voor snelle service aan de consument. Verkrijgbaar zijn hier o.a. strippenkaarten, postzegels, telefoonkaarten en snoepgoed. Er is ook een stomerij-service. Met de C1000 Voordeelkrant die huis-aan-huis bezorgd wordt, houdt C1000 de consument wekelijks op de hoogte van alle aanbiedingen en van de regelmatige, zeer aantrekkelijke acties. De openingstijden zijn verrassend ruim: maandag tot en met vrijdag van
8.00 tot 22.00 en zaterdag van 8.00 tot 19.00 uur.

Feestelijke openingsweek
Vanaf de opening op dinsdag 7 september is het de hele week feest. Wie in die week tot en met vrijdag tussen 18.00 uur en 22.00 uur voor minimaal f 25,- boodschappen doet en de kassabon in een speciale bus deponeert, maakt kans op één van de drie gratis kleuren-tvs die dagelijks uit de ingeleverde kassabonnen worden getrokken. Wie in de prijzen wil vallen moet snel zijn. Dagelijks worden van dinsdag tot en met zaterdag de honderd eerste klanten getrakteerd op gratis artikelen. Op dinsdag krijgen de honderd eerste klanten een slagroomtaart; op woensdag een gratis bos bloemen; op donderdag een krentenwegge; op vrijdag een kilo rundergehakt en op zaterdag een kilo jonge kaas. Op dinsdag is er een ballonnenclown voor de kleintjes en vanaf woensdag staat er een springkussen opgesteld. Meer informatie over de nieuwe C1000 Rolf Stroot staat in de speciale openingskrant in week 36 bij alle consumenten in Deventer en omgeving in de bus zal vallen.

C1000 Rolf Stroot
Johannes van Vlotenlaan 2