ABN AMRO interim dividend

Datum nieuwsfeit: 07-09-1999

ABN AMRO Bank N.V.
Public Relations (AA 1130)
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam Zuidoost
The Netherlands
Tel. +31 (0)20 628 89 00
Fax. +31 (0)20 629 54 86
7 september 1999

ABN AMRO INTERIM DIVIDEND

Bij de bekendmaking van de halfjaarcijfers 1999 van ABN AMRO Holding N.V. op 19 augustus 1999 is medegedeeld dat het interimdividend over 1999 ad 0,30 geheel in contanten wordt uitgekeerd danwel naar keuze van de aandeelhouder volledig in gewone aandelen ten laste van de agioreserve, waarbij de waarde van het stockdividend 2 tot 5% lager zal zijn aan de waarde van het contante dividend.

Heden is vastgesteld dat 81 dividendrechten van een gewoon aandeel recht geven op één nieuw gewoon aandeel van NLG 1,25 nominaal. Gebaseerd op een gemiddelde Beurskoers op de AEX-Effectenbeurs van 6 september 1999 van 23,33 vertegenwoordigt 1/81 deel een waarde van 0,28796 hetgeen 4,01 procent minder is dan het dividend in contanten.

Percontacten: Drs. A.J. Massar, telefoon (020) 6286321