Nieuwe generatie game pads van Arowana

Datum nieuwsfeit: 07-09-1999

De nieuwe generatie game pads van Arowana
Hoge snelheidsactie met USB

Moerdijk, 7 september 1999 - De game pad 'Fighter' van AROWANA is geschikt voor de USB poort en biedt een exacte beheersing voor spannende computerspelletjes met een goede prijs- prestatie verhouding.

Voor computerspelletjes is de halve maanvormige game pad "Fighter" van AROWANA een comfortabel alternatief voor joysticks. Het grote voordeel is dat het apparaat geen ruimte nodig heeft om neergezet te worden. Links bevindt zich de navigatieknop en de rechterkant is gereserveerd voor de applicatie. De 'Fighter' heeft twee hogesnelheidsknoppen voor permanent vuren en snelle herhaling van bepaalde acties. Deze bevinden zich aan de voorzijde van de game pad en kunnen comfortabel bediend worden met de wijsvinger.

Het instrument wordt verbonden met de USB poort en draait onder Windows 98. De consumenten adviesprijs van de game pad 'fighter' is Hfl. 24,95 Bef. 499,- Een foto is electronisch beschikbaar.

Over Arowana
Arowana is het merk van de multimedia producten die de PoSo Group produceert en distribueert. De PoSo Group werd in 1993 opgericht en inmiddels werken er ruim 3.000 mensen bij PoSo in distributievestigingen in Taiwan, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Italië en Singapore
en fabrieken in Taiwan en China. Het brede assortiment van multimediaproducten beslaat geluids-, video-, netwerk-, ethernet-, en ISDN-kaarten, joysticks, muizen, game pads en toetsenborden, microfoons, luidsprekers, modems, camera's en hubs. Sinds dit jaar heeft PoSo een zelfstandige Nederlandse vestiging in Moerdijk: PoSo Benelux B.V.

Noot voor redacties