Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 07-09-1999

Dinsdag 7 September

BRAND IN KEUKEN, BEWOONSTER GEWOND

Maandagmiddag brak rond 15.50 uur brand uit in een woning aan de Lage Weidjes in Cuijk.. Een pan met boter vatte vlam waardoor de keuken brandschade opliep. De rest van de woning liep rookschade op. De 57 jarige bewoonster had behoorlijk wat rook binnen gekregen en is voor de zekerheid overgebracht naar het ziekenhuis. De brand is door de brandweer geblust.

WONINGBRAND

Dinsdagmorgen rond 03.30 uur brak brand uit in een woning aan de Zandseveldweg in Sint Anthonis. Een van de kinderen werd wakker van geknetter. Hij stond al buiten toen de brandweer arriveerde. De moeder en een ander kind zijn door de brandweer uit het huis gehaald. De brandweer had het vuur snel onder controle. Het is nog niet bekend hoe de brand is ontstaan.

INBRAAK IN BEDRIJF

Dinsdagmorgen rond 04.30 uur is ingebroken in een winkel aan de Klinkerstraat in Grave. Met grof geweld werd een deur vernield waarna het glas van een vitrinekast is ingeslagen. Uit deze kast verdwenen een onbekend aantal camera's. De totale schade is nog onbekend.

INBRAAK IN WONING

Maandag is tussen 16.00 en 23.00 uur ingebroken in een woning aan de Irenestraat in Haps. Onbekenden gingen er vandoor met een tv., video en sieraden. Van de woning is een raam vernield.

INBRAKEN

In de nacht van maandag op dinsdag is op verschillende plaatsen in Boxmeer ingebroken . Een woning aan de Beatrixstraat en een woning aan de Bakelgeertstraat kregen ongewenst bezoek. De bewoners van de Bakelgeertstraat missen niets. Wat bij de inbraak in de Beatrixstraat is buitgemaakt is nog niet bekend. In dezelfde nacht werd in dezelfde straten ingebroken in een vrijstaande garages en een schuurtje. Uit een van de schuren verdween een fiets. In Sint Anthonis werd ingebroken in twee schuurtjes aan de Duizendmonnikenstraat en aan de Kleine Beekstraat. Uit een van de schuurtjes verdween een fiets die later op de dag is teruggevonden