MAPICS biedt geïntegreerde workflow-oplossing

Datum nieuwsfeit: 07-09-1999

MAPICS biedt geïntegreerde workflow-oplossing

Eindhoven, 7 september 1999 - MAPICS, Inc. (Nasdaq: MAPX), leverancier van ERP-oplossingen voor productiebedrijven, introduceert MAPICS XA Workflow. Deze module van MAPICS XA biedt gebruikers inzicht in en controle over hun resources door de voortgang van de interne processen nauwlettend te volgen. MAPICS XA Workflow levert organisaties on line informatie over prestaties en productiviteit.

Het ontwikkelen van de workflow-oplossing is voortgekomen uit de markt. MAPICS streeft ernaar te investeren in software die tegemoetkomt aan de eisen van de business van iedere gebruiker.

De werking
MAPICS XA Workflow biedt ontwikkeltools en runtime-software die de werkstromen van en naar elke gebruikersdesktop volgen. Een gebruiker selecteert een openstaande taak uit de ‘In-box’. De runtime-software houdt het proces in beweging en verhoogt de productiviteit door werktaken te vereenvoudigen. De gebruiker krijgt een signaal voor de activiteiten die uitgevoerd moeten worden. De kans op fouten wordt verkleind doordat de software het zoekwerk in de verschillende programma’s doet en de informatie aanlevert die nodig is voor de juiste beslissingen. Het programma houdt de voortgang in de gaten en activeert een volgende taak.

MAPICS XA Worklow is een zuiver client/server-systeem. Het past prima in een MS Windows-omgeving. De software is ODBC-geschikt en ondersteunt alle bekende databases, zoals van Oracle, Sybase, MS SQL Server en Lotus Notes. De Database-connector biedt ontwikkelaars toegang tot en update-mogelijkheid van elke database of combinatie van databases. De connector maakt het eenvoudig om applicaties toe te passen uit verschillende databases, of structuren toe te passen die gebruikt worden op de diverse afdelingen van een organisatie.

MAPICS XA Workflow biedt de mogelijkheid om met ‘One Click’ het Web op te gaan. Voor deze tools ontwikkelde client/server-applicaties kunnen in luttele seconden worden toegepast door de Application Builder. Deze is zowel voor Netscape Communicator-browsers geschikt, als voor Internet Explorer-browsers.

Over MAPICS XA
De MAPICS XA-lijn bestaat uit meer dan 40 modules, inclusief objectgeoriënteerde client/server-applicaties. Samen bieden de modules brede en diepe functionaliteit. De basis AS/400-applicatie is ingedeeld in zes aandachtsgebieden: Financieel-management, Vraag-management, Ontwerp-management, Operations-management, Resource-planning en Business-management

Over MAPICS
MAPICS, Inc. is wereldwijd leverancier van Enterprise Resource Planning-applicatiesoftware (ERP) voor productiebedrijven. Het bedrijf heeft meer dan 2.500 live implementaties van haar product, MAPICS XA, gerealiseerd. Via meer dan 80 business partners in meer dan 70 landen bedient MAPICS, Inc. haar klanten. Zij mag onder meer Bayer Corp., General Electric Co., IBM, Michelin Corp. en Volvo Corp. tot haar klantenkring rekenen. Het hoofdkantoor van MAPICS, Inc. is gevestigd in Atlanta (VS). Voor meer informatie: www.mapics.com MAPICS is een handelsmerk van MAPICS, Inc.

Voor meer informatie:
Lammers van Toorenburg PR