Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 08-09-1999

Woensdag 8 September

RIJDEN OP GESTOLEN BROMFIETS BOXTEL

Een 16 jarige jongen uit Boxtel is op 7 september 1999 aangehouden, omdat hij een gestolen bromfiets reed. De jongen werd omstreeks 16.40 uur bij een bromfietscontrole gecontroleerd op de Doctor de Brouwerlaan te Boxtel. Verder droeg hij geen helm en had hij geen bromfietscertificaat. De bromfiets bleek september 1998 in Waalwijk ontvreemd.

VERDACHTE MISHANDELING AANGEHOUDEN SCHIJNDEL

Op 7 september 1999 is een 19 jarige jongen uit Schijndel aangehouden ivm mishandeling van een 19 jarige jongen uit Schijndel. De beide jongens kwamen elkaar op de Wilgenstraat te Schijndel tegen en hadden reeds langere tijd onenigheid met elkaar. Op een gegeven moment stak de verdachte het slachtoffer met een mes in zijn zij. Deze moest zich laten behandelen in het ziekenhuis in Den Bosch. De verdachte is inverzekering gesteld.

VECHTPARTIJ SCHIJNDEL

Bij een vechtpartij op de Lijsterbeslaan te Schijndel op 7 september 1999 omstreeks 23.05 uur zijn twee personen, 57 en 63 jaar, gewond overgebracht naar het ziekenhuis in Den Bosch. Ook zijn ruiten van hun woning vernield. Door de politie zijn een 24 jarige man uit Sint Oedenrode en een 17 jarige jongen uit Heeswijk-Dinther aangehouden. De politie stelt een onderzoek in naar de oorzaak van de vechtpartij, die vermoedelijk een gevolg is van de mishandeling eerder die dag in de Wilgenstraat te Schijndel.

EENZIJDIG ONGEVAL LETSEL SINT OEDENRODE

Een 32 jarige man uit Sint Oedenrode is op 7 september 1999 licht gewond geraakt bij een eenzijdig ongeval op de Rijckevorsel van Kessellaan te Sint Oedenrode. De man reed met zijn auto tegen een boom. Omdat hij onder invloed van alcohol verkeerde is een bloedproef van hem genomen. Het slachtoffer is ter observatie overgebracht naar ziekenhuis Veghel.

DIEFSTAL BESTELBUS VUGHT

In de nacht van 7 op 8 september 1999 is vanaf de Geerstraat te Vught een Mercedes bestelbus, kenteken VD-18-TK ontvreemd. Waarde f 10.000,-- In de bus lag een grote hoeveelheid gereedschap met een waarde van f 21.000,--

INBRAAK WONING BOXTEL

Bij een inbraak in een woning aan de Doctor de Brouwerlaan te Boxtel op 7 september 1999 is een portemonnee met f 400, = weggehaald. Onbekend is hoe de daders binnenkwamen. INBRAAK WONING VUGHT

Bij een inbraak in een in aanbouwzijde woning aan de Ranonkelstraat te Vught in de nacht van 7 op 8 september 1999 zijn een groot aantal dozen met tegels weggenomen. Waarde f 5600,-- De daders forceerden een deur.

SNELHEIDSCONTROLE VUGHT

Bij snelheidscontrole op de Bosscheweg te Vught op 8 september 1999 zijn 34 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 80 km.

DIEFSTAL AUTO BERLICUM

Vanaf de Kerkwijk te Berlicum is op 8 september 1999 een rode Opel Kadett, kenteken SG-34-PN weggenomen. Waarde onbekend.