Attachmate opent nieuw kantoor in Nederland

Datum nieuwsfeit: 09-09-1999

Attachmate opent nieuw kantoor in Nederland
Betere bereikbaarheid voor groeiend aantal Nederlandse gebruikers

Rotterdam/Brussel, 9 september 1999 - Attachmate, marktleider in host access-management- en e-business-oplossingen, heeft een nieuw kantoor geopend in Nederland. Steeds meer Nederlandse bedrijven kiezen voor Attachmate en daar hoort een goede serviceverlening en controle bij. Het kantoor vormt een goede uitvalsbasis voor de verdere groeimogelijkheden die Attachmate op de Nederlandse markt voorziet.
Ondertussen breidt Attachmate Nederland verder uit. Er zijn twee nieuwe medewerkers aangetrokken: Account Manager Gert Kleijer en System Engineer Robert Koene. Directeur voor de Benelux organisatie is Radboud Beumer.
Het kantoor in Nederland is gevestigd op het Rivium bedrijvenpark in Capelle aan den IJssel, nabij Rotterdam.
Het volledige adres luidt: Attachmate Netherlands B.V. Rivium 1e Straat 111
2909 LE Capelle a/d IJssel
Tel. : 010 - 266 77 00
Fax :  010 - 447 01 11