Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 10-09-1999

Vrijdag 10 September

ZAKKENROLLER VUGHT

Van een 58 jarige vrouw uit Vught is op 9 september 1999 tijdens het winkelen in de Marktveldpassage de portemonnee met f 300,- ontvreemd.

DIEFSTAL AUTO VUGHT

Tussen 6 en 9 september 1999 is vanaf de Van Heelwijkstraat te Vught een groene Mercedes bestelauto, kenteken VF-LD-83 ontvreemd. Waarde f 22.000,--

RIJDEN ONDER INVLOED SINT OEDENRODE

Op de Ollandseweg te Sint Oedenrode is op 9 september 1999 omstreeks 20.15 uur een 55 jarige automobilist uit Best bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. De verdachte weigerde mee te werken aan de ademanalyse en tevens is zijn rijbewijs ingevorderd. Hij was met zijn auto in een sloot gereden.

AANRIJDING LETSEL BOXTEL

Bij een aanrijding op de Bosscheweg te Boxtel op 9 september 1999 omstreeks 21.00 uur is een 67 jarige automobilist uit Den Dungen ter observatie overgebracht naar het ziekenhuis in Den Bosch. Het slachtoffer stopte voor een verkeerslicht, waarna een 38 jarige automobilist uit Den Bosch achterop zijn auto botste.

AUTOBRAND SCHIJNDEL

Op de Molenstraat te Schijndel is op 9 september 1999 omstreeks 22.50 uur een personenauto uitgebrand, als gevolg van kortsluiting.

DIEFSTAL AUTO BOXTEL

Vanaf de Beneluxlaan te Boxtel is tussen 2 en 10 september 1999 een rode Opel Kadett, kenteken TR-43-HR ontvreemd. Waarde onbekend.

DIEFSTAL AUTO BOXTEL

Vanaf de Esdoorngaard te Boxtel is in de nacht van 9 op 10 september 1999 een witte Opel Kadett, kenteken TB-48-PF ontvreemd. Waarde onbekend.

SNELHEIDSCONTROLE BOXTEL

Bij snelheidscontrole op de Parallelweg Zuid te Boxtel op 10 september 1999 zijn 15 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 80 km.

SNELHEIDSCONTROLE BOXTEL

Tijdens snelheidscontrole op de van Hornstraat te Boxtel op 10 september 1999 zijn 6 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 64 km.

VERKEERSCONTROLE BOXTEL

Tijdens verkeerscontrole op diverse plaatsen in Boxtel zijn op 9 september 1999 zijn 67 bestuurders bekeurd terzake diverse overtredingen 2 x Geen helm dragen op bromfiets 1 x Losbreekreminrichting niet juist bevestigd 2 x Hulpkoppeling niet juist bevestigd 3 x Voeren mistenlichten terwijl niet toegestaan 2 x Niet werken van remlichten op aanhangwagen 1 x Geen goede kentekenplaat op aanhangwagen 32 x Niet dragen van autogordel 7 x Niet op eerste vordering tonen van rybewys/kentbw. 3 x Overschr. toegestane constructie snelheid bromfiets 2 x Negeren roodlicht spoorweg overgang 2 x Niet voeren van gele plaat op bromfiets 1 x Geen WAM afgesloten voor pers.auto 1 x Niet stoppen voor rood verkeerslicht 5 x Gesloten verklaring vrachtauto's negeren 3 x Niet in bezit zijn van een bromfietscertificaat

VERKEERSCONTROLE BOXTEL

Tijdens verkeerscontrole op diverse plaatsen in Boxtel zijn op 10 september 1999 zijn bestuurders bekeurd terzake diverse overtredingen 14 x te hoog vermogen bromfiets 1 x niet dragen van helm