Regionale politiedag '99 Brabant Zuid-Oost

Politie Spektakel 1999

POLITIE SPEKTAKEL
REGIONALE POLITIEDAG '99 BRABANT ZUID-OOST

Zaterdag 11 september 1999 viert de Regionale Politie Brabant Zuid-Oost haar 5 jarig bestaan met een politie spektakeldag. De regionale politie Brabant Zuid-Oost viert dan haar 5- jarige bestaan. Het Politie Spektakel vindt plaats bij de Karpendonkse Plas, nabij de Technische Universiteit Eindhoven, in Eindhoven. De dag vangt aan om 10.00 uur en zal duren tot 17.00 uur. De entree is gratis. Jong en oud, iedereen in onze regio, kan dan kennismaken met het spectaculaire politiewerk. Vanaf de NS stations van Eindhoven en Helmond rijden gratis bussen naar de Karpendonkse Plas (en terug natuurlijk). Indien u met uw eigen auto komt volg dan de borden Universiteit, daar kunt U parkeren bij de Technische Universiteit. Vanaf deze centrale parkeerplaats rijden er gratis bussen van en naar het Politie Spektakelterrein. De opening wordt verricht door de Politieharmonie. Er zijn die dag demon-straties met de M.E. (Mobile Eenheid), aanhouding met helikopters, politiemotoren, Ultralight vliegtuigen, politiehonden, en een d
ansshow. Uiteraard is er meer spektakel zoals: tokkelen, karten, luchtkussens een quadbaan en nog veel meer. Om 16.30 uur zal er een optreden zijn van Guus Meeuwis & Vagant. Een bezoekje aan deze Politie Spektakeldag is de moeite waard. Het Politie Spektakel wordt gehouden in samenwerking met de Doe Een Wens Stichting. Deze Stichting vervult wensen van ernstige zieke kinderen. Tijden deze dag kunt u T-shirts en petten (met daarop het Politie Spektakel logo) kopen. De opbrengst van de verkoop van deze T-shirts en petten en de Doe Een Wens Stichting loterij gaat naar de Doe Een Wens Stichting. Om 17.00 uur zullen de prijswinnaars van de loterij opstijgen in een luchtballon (als het weer dit toelaat) ter afsluiting van het Politie Spektakel. Het hoofdprogramma ziet er als volgt uit:
10.00 uur Opening door Politieharmonie
10.30 uur Demonstratie Mobiele Eenheid
11.00 uur Demonstratie spectaculaire aanhouding met helikopters 11.30 uur Demonstratie politiemotoren
12.00 uur Demonstratie Ultralight vliegtuigen en dansshow 12.30 uur Optreden Politieharmonie
13.00 uur Demonstratie politiehonden
13.30 uur Demonstratie politiemotoren
14.00 uur Demonstratie Ultralight vliegtuigen en dansshow 14.30 uur Demonstratie Mobiele Eenheid
15.00 uur Demonstratie spectaculaire aanhouding met helikopters 15.30 uur Demonstratie met politiehonden
16.00 uur Dansshow
16.30 uur Optreden Guus Meeuwis & Vagant
17.00 uur Afsluiting. Prijswinnaars loterij stijgen op met luchtballon.

Informatie: J. Beelen, telefoon 040 - 2332631.