P&O North Sea Ferries opnieuw "Best Ferry Company"

Datum nieuwsfeit: 12-09-1999

PERSBERICHT - 12 SEPTEMBER 1999

P&O North Sea Ferries wint opnieuw
Britse "Best Ferry Company" Award

P&O North Sea Ferries is opnieuw uitgeroepen tot 'Best Ferry Company' door de lezers van de Britse kwaliteitskranten "The Observer" en "The Guardian".

P&O North Sea Ferries heeft deze titel al vier keer eerder gewonnen, namelijk in 1994, 1995, 1996 en 1997. Vorig jaar werd de bekende ferrymaatschappij, die dagelijkse afvaarten verzorgt vanuit Rotterdam en Zeebrugge naar Hull (Noord-Engeland), tweede.

Peter van den Brandhof, Managing Director, reageert enthousiast: "Wij zijn er trots op dat het reizend publiek ons opnieuw tot de beste ferrymaatschappij heeft uitgeroepen. Dit motiveert ons nog eens extra de allerbeste service op de Noordzee te blijven bieden."

Het bedrijf hanteert zeer hoge kwaliteitsnormen en streeft ernaar deze continue te verbeteren. Dit blijkt ook uit de eerder dit jaar geplaatste order voor twee nieuwe cruiseferries. Deze komen in 2001 in de vaart. Ze zullen zich niet alleen onder de grootste en snelste ferries ter wereld scharen, maar introduceren tevens een nieuw concept van luxe accommodatie en innovatieve faciliteiten.

Naast restaurants met internationale keuken, luxe winkels, gezellige barretjes en bioscopen kan in de Sunset Show Lounge vanaf twee verdiepingen genoten worden van live-entertainment en kunnen jongeren surfen op het Internet in het nieuwe Cyber Café.

Noot voor redacties