Samenwerking HCI Chemicals Benelux en AVR-Booy Clean

Datum nieuwsfeit: 13-09-1999
Sinds kort kunt u profiteren van een unieke samenwerking. Twee topbedrijven, één op het gebied van chemicaliën, de ander op het gebied van industriële reiniging, hebben elkaar gevonden. HCI Chemicals Benelux B.V. en AVR-Booy Clean bieden u een ideale service voor de reiniging van uw pijpleiding. Snel, milieuvriendelijk èn veilig!

Van het begin tot het einde, letterlijk èn figuurlijk, wordt alles voor u verzorgd. Denk hierbij aan zowel de reiniging van de pijpleiding, als het aanbrengen van een eventuele anti-corrosie coating en de veilige afvoer van de reststoffen. Het geheim zit daarbij in zowel het product als in onze service. Dankzij het biologisch afbreekbare reinigingsmiddel N-spec  laten sedimenten los en kunnen ze eenvoudig weggespoeld worden. Het middel is in de Verenigde Staten ontwikkeld en wordt daar al enige jaren met succes toegepast. HCI brengt het nu voor het eerst in Europa op de markt. Om verzekerd te zijn van optimaal resultaat, wordt voor de uitvoering van de werkzaamheden gebruik gemaakt van de deskundigheid van AVR-Booy Clean. Dit bedrijf kent de wereld van industriële reiniging en afvalmanagement immers als geen ander.

Uit de vele proeven zijn de volgende voordelen naar boven gekomen:

 De leidingen zijn na de toepassing van N-spec  uitstekend gereinigd. Na gebruik zal reiniging in de toekomst ook minder vaak nodig zijn.

 De weerstand in de pijpleiding bij het doorpompen van de producten vermindert sterk. De vermindering van weerstand kan oplopen tot 20% van de gebruikte energie

 De risico van beschadiging is bij gebruik van een intelligente Pig of Meetpig vrijwel nihil

 Leidingsystemen en heat-exchangers kunnen eventueel gereinigd worden zonder ze eerst te openen.

 Op allerlei manieren worden kostenbesparingen gerealiseerd. Tel uit uw winst!

Bent u op zoek naar een oplossing voor uw rendementsproblemen, wilt u de corrosie tegengaan en uw inspectiekosten verlagen? Kom dan kennismaken bij onze HCI-AVR (Kleiss & co) stand tijdens Piping & Pipelines van 9 t/m 11 november a.s. in het Hilton hotel te Rotterdam. Onze medewerkers informeren u graag over de diverse mogelijkheden. Op woensdag 10 november bent u bovendien van harte welkom bij de lezing van Brent Cross, N-Spec  Business Unit manager bij HCI in de Verenigde Staten. Gedurende het hele congres staat hij u graag te woord om al uw vragen te beantwoorden.