Wijnpakket FNV onbekend en onbemind

Datum nieuwsfeit: 13-09-1999
Persbericht FNV

Wijn onbekend en onbemind

De aankoop van een wijnpakket via de FNV. Drie van de vier leden heeft daar nog nooit van gehoord. Bovendien vindt een meerderheid de verkrijgbaarheid van een dergelijk pakket niet passen bij een vakbond.

Dat blijkt uit het jaarlijkse FNV Ledenpanel. De leden zijn wel vrij goed op de hoogte van de producten en diensten die de FNV kan leveren. Daarbij wordt dan gedacht aan rechtsbijstand bij een arbeidsconflict, het voordeelboekje met aanbiedingen of de Countdown-card. Ook de mogelijkheden via de FNV geld te beleggen en hypotheken en spaarregelingen af te sluiten, zijn meestal goed bekend. Niet iedereen vindt dit echter even wenselijk. Volgens ongeveer de helft past dit wel bij de FNV, volgens de andere helft dus niet. 13 september 1999