Bromfietser mishandeld in Utrecht

Politiebericht

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht
Bromfietser mishandeld/
Utrecht, 14 september 1999.

Agressie in het verkeer.

Een 26-jarige bromfietser werd maandagavond 13 september omstreeks 20.30 uur mishandeld door een onbekende automobilist. De bromfietser reed in de wijk Kanaleneiland over de Marshalllaan de van Heuven Goedhartlaan in toen er een auto op hem afreed. De man kon de auto nog net ontwijken en sprak vervolgens de bestuurder aan op zijn rijgedrag. De bestuurder kwam uit de auto en greep de bromfietser bij zijn nek.

Met in zijn handen een stuk metaal sloeg hij vervolgens de bromfietser tegen de grond. Omstanders zorgden ervoor dat de twee uit elkaar werden gehaald.

Signalement.

De automobilist reed in een zwarte Mercedes-Benz, had een getinte huidskleur, was circa 1.70 meter lang en ongeveer 30 jaar oud. Verder had hij zwart krullend haar, een klein zwart snorretje en hij droeg een wit t-shirt en een donkere broek.

Er zijn diverse mensen getuige geweest van deze mishandeling.

Getuigen worden verzocht zich te melden bij de politie van district Marco Polo, tel. 030-2397111.