Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Cannes Lions Amsterdam 1999: 'Nacht van de Reclame'

Datum nieuwsfeit: 15-09-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Nederlands Uitgeversverbond

Cannes Lions Amsterdam 1999

Evenals vorig jaar organiseren zeven reclame- en mediaorganisaties op woensdag 15 september in de Amsterdam Studio’s ‘Cannes Lions Amsterdam 1999’, de Nederlandse première van het winnende werk van het International Advertising Festival in Cannes.

Tijdens het internationale reclamefestival in juni zijn de beste commercials, dagblad- en tijdschriftadvertenties en posters bekroond met gouden, zilveren en bronzen Leeuwen. RMB Nederland, Cebuco (marketingorganisatie van de Nederlandse dagbladen), Adformatie (weekblad voor reclame, marketing en media), Mediamax Buitenreclame, Canal+, Nederlands Uitgeversverbond (Groep Publieks- en Opinietijdschriften), en GVR (Genootschap voor Reclame) gunnen Nederlandse reclamemakers, onder het motto ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie