Steve Jobs houdt keynote-toespraak op Apple Expo '99

Datum nieuwsfeit: 15-09-1999

Voor de wereldwijde markt

Steve Jobs houdt keynote-toespraak op Apple Expo '99

Bunnik, 25 augustus 1999 ­ Apple® heeft bekendgemaakt dat Steve Jobs, interim-CEO van Apple, met een keynote-toespraak Apple Expo 99 zal openen. Een en ander zal plaatsvinden op woensdag 15 september om 10:30 in het Palais des Sports in Parijs.

Apple Expo 99 wordt gehouden van 15 t/m 19 september in Porte de Versailles in Parijs en zal bezoekers opnieuw laten zien dat ontwikkelaars van apparatuur en programmatuur nog steeds buitengewoon enthousiast zijn over het Macintosh platform. Er zullen tal van nieuwe producten worden gepresenteerd, variërend van games en educatieve producten tot printers, scanners, camera¹s en game-consoles die USB en FireWire ondersteunen. Met deze nieuwe hardware- en softwareproducten meegerekend, zijn er nu meer dan 13.100 producten voor het Macintosh platform op de markt. Op Apple Expo 99 hebben bezoekers uit Europa tevens de gelegenheid om gelokaliseerde versies van een groot aantal van deze producten te zien.

Meer informatie is te vinden op het Internet via .

© 1999 Apple Computer, Inc. Alle rechten voorbehouden. Apple, het Apple logo en Macintosh zijn gedeponeerde handelsmerken van Apple Computer, Inc. iMac is een handelsmerk van Apple Computer, Inc. Alle andere merknamen die worden genoemd kunnen handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars, en worden bij deze erkend.

Apple
Apple Computer, Inc. gaf in de jaren '70 het startschot voor de personal-computerrevolutie met de Apple II en vond in de jaren '80 de personal computer opnieuw uit met de Macintosh. Apple staat nu opnieuw achter zijn oorspronkelijke missie ­ de beste producten en ondersteuning leveren op het gebied van personal computers aan studenten, docenten, ontwerpers, wetenschappers, technologen, ondernemers en consumenten in meer dan 140 landen.

Websites van Apple:
Voor informatie over Apple Computer: www.apple.com Voor informatie over Apple Computer Benelux: www.apple.nl Voor persberichten, achtergrondmateriaal en contactinformatie: www.apple.com/pr

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Margriet Schouten
Public Relations Manager Benelux Region
Apple Computer Benelux b.v.
Kosterijland 42, 3981 AJ Bunnik
Tel.:+31 (0)30 - 659 39 62