Uitreiking Berenschot Personeelbeleid-prijs

Datum nieuwsfeit: 15-09-1999

Berenschot Personeelbeleid-prijs

september 1999

Berenschot HRM en het blad Personeelbeleid hebben het afgelopen jaar een zoektocht ingesteld naar best practices op P&O-gebied. Het belangrijkste doel van deze zoektocht is organisaties bewust maken van het belang en het nut van vergelijking en verbetering. Dat het zo goed mogelijk managen van human resources niet meer alleen een zaak is van P&O'ers blijkt wel uit de gevolgen van de krapper wordende arbeidsmarkt. Steeds meer realiseert ook het topmanagement van bedrijven zich dat het personeel een strategische schaarste en succesfactor vormt.

Op 15 september wordt voor het eerst de Berenschot Personeelbeleid-prijs uitgereikt op de Pier in Scheveningen. Via een uitgebreide selectieronde is er een top 5 geselecteerd. Deze 5 bedrijven (De Belastingdienst, Cypres Informatisering, Pink Elephant, SCA Packaging en Syntegra) zullen zich op 15 september aan het pu-bliek presenteren. Hierna mag het publiek en de jury deze top 5 aan de tand voelen tijdens een discussie over de vraag 'Wat is goed personeelsmanagement?'. Daarna zorgt Henk van Ulsen voor een creatieve bijdrage. De prijs wordt uitgereikt door de vakjury bestaande uit de volgende personen: voorzitter Prof. Dr. J.F. Bolweg (directeur Berenschot HRM), drs. E. Lohman (ex-direkteur KBB), Dr. F. Kluytmans (Hoofd docent Open Universiteit), mevrouw drs. E.H. Halbertsma (zelfstandig adviseur) en ir. P.T. Wever (Voorzitter COR Heineken Nederland Beheer N.V.).

Wij nodigen de pers van harte uit om op 15 september vanaf 13.30 aanwezig te zijn bij de uitreiking van de prijs. Het belooft een onderhoudende middag te worden. Inmiddels hebben ruim 130 mensen interesse getoond. Heeft u interesse, dan kunt u contact opnemen met drs. P.F.M. Grondman, hoofdredacteur van Personeelbeleid, tel. : 030-236 47 20.

U kunt per e-mail informatie opvragen bij: (info@berenschot.com)