Samenwerkende hogescholen kiezen Oracle Call Center-modules

Datum nieuwsfeit: 16-09-1999

Samenwerkende hogescholen kiezen Oracle Call Center-modules voor curriculum

De Meern, 16 september 1999 - Vier samenwerkende hogescholen (Hogeschool Holland in Diemen, Hogeschool IJsselland in Deventer, de Hanzehogeschool Groningen en de Hogeschool Limburg in Sittard) starten met medewerking van Ernst & Young in september 1999 een nieuw curriculum voor een opleiding tot call center-supervisor. Hiertoe is binnen de studievarianten HEAO-Communicatie en HEAO-Commerciële Economie een lesprogramma samengesteld. De hogescholen maken daarbij gebruik van de call center-modules uit de CRM-productportfolio van Oracle. Voor de studenten wordt een call center-omgeving gesimuleerd.

“Wij zijn door het bedrijfsleven benaderd vanwege het tekort aan ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen