Niku: Oplossing Professional Services Automation

Datum nieuwsfeit: 16-09-1999

Niku introduceert de eerste op Internet-technologie gebaseerde integrale software-oplossing voor Professional Services Automation in Nederland

Niku sluit met Management Share een strategische business partner overeenkomst voor verkoop en support van de Niku software in Nederland

Amsterdam, 16 september 1999 - Het Amerikaanse bedrijf Niku - volgens de ICT-publicatie Red Herring een van de tien meest veelbelovende automatiseringsbedrijven - heeft integrale, volledig op Internet-technologie gebaseerde software-oplossingen ontwikkeld voor de automatisering van het bedrijfsinformatiesysteem van organisaties die kennisintensieve diensten leveren. Daarmee is Niku de eerste softwareleverancier ter wereld die in deze snel groeiende markt een complete oplossing biedt die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen