Nieuwe voorzitter raad van bestuur ABP-PGGM Capital Holdings

Datum nieuwsfeit: 16-09-1999

Nieuwsbericht

Marc Gedopt benoemd tot voorzitter raad van bestuur ABP-PGGM Capital Holdings N.V. (16 september 1999)

De raad van commissarissen van ABP-PGGM Capital Holdings N.V. heeft besloten de heer M.L. Gedopt te benoemen tot voorzitter van de raad van bestuur van ABP-PGGM Capital Holdings N.V. ABP-PGGM Capital Holdings N.V. is de houdstermaatschappij van de aandelen NIB welke ABP en PGGM in mei dit jaar door middel van een openbaar bod hebben verworven. De heer Gedopt volgt in deze functie de heer Dr. M.J.L. Jonkhart op. De heer Gedopt zal zijn functie van voorzitter van de raad van bestuur van De Nationale Investeringsbank N.V. blijven vervullen. Voorheen heeft hij functies vervuld bij Generale Bank België en daarvoor bij Citibank. Hij studeerde toegepaste economische wetenschappen aan de Universiteit van Antwerpen en heeft een MBA van de Katholieke Universiteit Leuven.

ruler ruler ruler Homepage Terug Top ruler ruler ruler

NIB logo