FNV Taart van de Maand naar Avonturenpark Hellendoorn

Datum nieuwsfeit: 17-09-1999

HORECABOND FNV

Taart van de Maand naar Avonturenpark Hellendoorn

Marchien Koster, voorzitter Horecabond FNV, heeft Avonturenpark Hellendoorn de eerste Taart van de Maand aangeboden. De directie van Avonturenpark Hellendoorn heeft zich vrijwillig aangesloten bij de CAO Horeca. In overleg met het personeel en met de Horecabond FNV kwam deze aansluiting tot stand.
Vooral de seizoenskrachten zijn er hierdoor op vooruit gegaan. Verder hadden de werknemers voorheen geen functie-jaren en geen recht op toeslagen zoals voor het werken op zon- en feestdagen: nu wel. Dit was aanleiding om Avonturenpark Hellendoorn in het zonnetje te zetten en te bedanken met taart.

De Horecabond FNV heeft in haar blad 'Horeca Info' de presentatie van de Taart van de Maand opgenomen. Veelal komt de Horecabond FNV met negatief nieuws in de media. Er zijn ook positieve ontwikkelingen in horeca, recreatie of catering te melden. Die ontwikkelingen komen in aanmerking voor De Taart van de Maand. De voorzitter van de Horecabond FNV komt de taart persoonlijk overhandigen.

Noot voor redacties