Vertis demonstreert ERP online op Business Solutions '99

Datum nieuwsfeit: 17-09-1999

Vertis demonstreert ERP online op Business Solutions ‘99

Datum: 17-09-99

Vertis demonstreert voor het eerst Oracle Applications online op de beurs Business Solutions ‘99

Oracle Partner Vertis zal in haar stand op de Business Solutions ’99 een demonstratie geven hoe het ERP pakket Oracle Applications dat via een internetverbinding wordt aangeboden. Het zal voor het eerst zijn dat Oracle Applications online voor het zakelijk publiek te zien is.

De Vertisstand is te vinden op het logicompavilioen en heeft standnummer 1126G. Logicom is onderdeel van de Busines Solutions ’99 , die van 22 t/m 24 september voor de vijfde maal plaatsvindt in Amsterdam RAI.

Groot voordeel van een applicatie die via het web wordt aangeboden, is dat de klanten nu niet meer zelf het pakket hoeven aan te schaffen. Hierdoor hoeven ze zich niet meer te bekommeren om nieuwe releases, onderhoudszaken en hardware. De Oracle-software wordt één keer geïnstalleerd bij Vertis, waarna de software via een internetverbinding kan worden benaderd. Volgens dit concept betaalt de gebruiker per transactie waarbij ze dus tegen minimale inspanningen en kosten maximale branchefunctionaliteit tot hun beschikking hebben. ERP online is vooral gunstig voor het MKB voor wie grote ERP pakketten vaak nog te duur zijn.

Vertis kan Oracle Applications door middel van de snelle implementatiemethode van Oracle (Fast Forward) implementeren.

Vertis
Vertis is een system integrator die zich richt op de (semi) procesindustrie, waarbij gebruik wordt gemaakt van EDI, telecommunicatie, Oracle technologie, Internettechnologie en geïntegreerde logistiek. Vanuit de vestigingen in Groningen, Veendam, Hengelo en Wageningen werken ruim 300 medewerkers.

Voor meer informatie:
Vertis, Jacob Spoelstra, telefoon 0598 666 252