Van Rij en Rottenberg op Dag van de Uitdaging

Datum nieuwsfeit: 18-09-1999

Van Rij en Rottenberg op Dag van de Uitdaging

Van Rij (CDA), Rottenberg (PvdA)en Groenveld (VVD) spreken 18 september op de Dag van de Uitdaging.

Zaterdag 18 september vindt van 11.00 uur tot 16.00 uur de Dag van de Uitdaging plaats in 'Kitsch en Kunst' in Rotterdam. De Dag van de Uitdaging wordt georganiseerd door het Steenkampinstituut, het instituut voor scholing en ontwikkeling van het CDA. In het slotdebat discuddiëren Felix Rottenberg (PvdA), Klaas Groeneveld (VVD) en Arie Oostlander (CDA) over het thema 'Wat heeft de twintigste eeuw ons gebracht aan voor- en tegenspoed'. Marnix van Rij zal de dag afsluiten.
Met de vraag Durft u in de schijnwerpers te staan? daagt het Steenkampinstuut iedereen met belangstelling voor christen-democratische politiek uit om zijn of haar capaciteiten te exploreren in workshops zoals de gesproken column, debatteren, Europa, vrijwilligersmanagement, helder en creatief schrijven en CDA-koor. Ook wordt er een politiek dictee afgenomen bij prominente Kamerleden zoals Tineke Lodders.
Voor meer informatie en aanmelding:

Steenkampinstituut
2500 GL Den Haag