Regiocongres D66 Zuid-Holland in Oud-Beijerland

Datum nieuwsfeit: 18-09-1999

D66 Oud-Beijerland

Regiocongres D66 Zuid-Holland naar Oud-Beijerland.

Het regiobestuur van D66 Zuid-Holland organiseert het regiocongres op 18 september a.s. in het gemeentehuis van Oud-Beijerland. Tijdens dit congres zal een discussie plaatsvinden met Gedeputeerde Heijkoop (CDA), PS fractievoorzitter Waterman (VVD) en PS fractievoorzitter Meine Henk Klijnsma (D66). De discussie die onder leiding van John Stuurman gevoerd zal worden gaat over de glastuinbouw in Zuid-Holland, het kabinetsbesluit en het provinciale verzet tegen dit besluit.

Aansluitend geeft minister Laurens Jan Brinkhorst om omstreeks 15.30 uur zijn visie op de glastuinbouw.

Het congresprogramma is als volgt:

D66 regio Zuid-Holland

Datum: 18 september 1999

Plaats: Gemeentehuis Oud-Beijerland.

12.30 uur: Zaal open

12.45 uur: Overleg voor afdelingsbesturen (Raadszaal)

13.30 uur: Regionale ledenvergadering (Burgerzaal)

14.30 uur: Discussie Glastuinbouw. Deelnemers: Gedeputeerde Heijkoop (CDA), PS fractievoorzitter Waterman (VVD) en PS fractievoorzitter Meine Henk Klijnsma(D66). Gesprekleiding: John Stuurman.

15.30 uur: Inleiding L.J. Brinkhorst(D66), minister LNV

Bij D66 is altijd alles openbaar. Iedereen is welkom.