Sentient Machine Research start data mining via Internet

Datum nieuwsfeit: 20-09-1999
The Fusion Factory bij Sentient

Sentient Machine Research start de ontwikkeling van een nieuwe elektronische data mining dienst via het internet, The Fusion Factory.

Amsterdam, 20 september 1999 - The Fusion Factory is een nieuwe elektronische datamining dienst voor het verrijken en analyse-rijp maken van klantenbestanden ten behoeve van marketinganalyse, door het fuseren van interne- en externe gegevensbestanden. De dienst zal uiteindelijk interactief via het internet geleverd kunnen worden. In het kader van het ontwikkelproject zijn in september 1999 reeds een tiental pilotprojecten van start gegaan.

Intern beschikbare gegevens bevatten vaak niet de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen