Extra steun voor HP MetroCluster

Datum nieuwsfeit: 20-09-1999

Extra steun voor HP MetroCluster met geautomatiseerde Symmetrix Remote Data Facility (SRDF)-software

Groei van Internet stimuleert de vraag van klanten naar oplossingen die voortdurend beschikbaar zijn

Nieuwegein,17 september 1999 - SAP, leverancier van Enterprise Resource Planning-software, en BEA, leverancier van middleware voor transactiesystemen, zijn op 9 september 1999 toegetreden tot de 5nines:5minutes Alliance van EMC, HP, Cisco en Oracle. Het doel van de alliantie is oplossingen leveren voor bedrijfskritische applicaties die 99,999 procent van de tijd beschikbaar moeten zijn, oftewel minder dan 5 minuten downtime per jaar. De alliantie biedt gebruikers over de hele wereld ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen