Siennax en KPN bieden bedrijfssoftware op huurbasis

Datum nieuwsfeit: 21-09-1999

P e r s b e r i c h t

Siennax en KPN Telecom bieden eerste bedrijfssoftware op huurbasis via Internet

Amsterdam, 20 september 1999 - Siennax, een jonge 'Twinning-onderneming', heeft de intranetsuite IlCampo ontwikkeld voor betere en vooral snellere informatie-uitwisseling binnen bedrijven. IlCampo vormt de eerste Nederlandse bedrijfssoftware op huurbasis. KPN Telecom is de eerste die de IlCampo intranetoplossing gaat hosten en verkopen. De IlCampo-computer is direct gekoppeld aan het Nederlandse Internet-knooppunt in Amsterdam. De modernste coderingstechnieken zorgen ervoor dat de nieuwe intranetsuite overal ter wereld volledig beveiligd toegankelijk is.

Internet wordt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen