Nominaties Jaarprijs Goede Voeding 1999

Voedingscentrum
Nominaties Jaarprijs Goede Voeding 1999

21-9-99

De jury van de Jaarprijs Goede Voeding heeft na zorgvuldige weging van de 22 inzendingen zeven nominaties en één eervolle vermelding toegekend. Vertegenwoordigers van handel, industrie en experts op het gebied van voeding en gezondheid hebben zitting in de jury.

De genomineerden zijn:

A la Carte- Media à la Carte-receptenkaartjes

Bonduelle Nederland BV Crea'Salad

Friesche Vlag Nederland Nieuwe Friesche Vlag Balance

Hero Nederland BV Hero FruitOntbijt

MONA Optimel Yoghurt, Drink en Kwark

Nederlands Visbureau Nationale publiekscampagne 'Tijd voor Vis' 1999

Smiths Food Group BV Smiths Lites Chips

De eervolle vermelding gaat naar:

Eminent Food 'Sweet Bite' babypaprika's

Wie van de genomineerden de Jaarprijs Goede Voeding 1999 wint, wordt bekend gemaakt op 20 oktober in de Amsterdam ArenA. Het Voedingscentrum/Stuurgroep Goede Voeding organiseert dan samen met de Stichting Merkartikel de bijeenkomst 'SCOREN MET VOEDING, tactiek, techniek of lef?.

De Jaarprijs is een onderdeel van de campagne 'Goede voeding, wat let je?'. 'Gezonde' initiatieven vanuit de handel en de industrie komen in aanmerking voor de Jaarprijs. De prijs is mede mogelijk gemaakt door ZorgOnderzoek Nederland, de Nederlandse Hartstichting en Distrifood, het vakblad voor de levensmiddelensector.