Politiebericht Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 21-09-1999

Dinsdag 21 September

GEWOND NA AANRIJDING ('s-Hertogenbosch)

Maandagmiddag raakte een 20-jarige inwoonster van Helvoirt zodanig gewond dat moest worden overgebracht naar het ziekenhuis. Zij reed met haar fiets over de Zilverenberg en verleende op de kruising met de Larenweg en de Bremvallei geen vrijde doorgang aan een over de Larenweg rijdende bestelauto die werd bestuurd door een 40-jarige man uit Boxtel. De vrouw werd aangereden en kwam enkele meters verder hard ten val op het wegdek. De aard en de ernst van het opgelopen letsel is niet bekend.

GESTOLEN BROMFIETS IN BRAND (Drunen)

Maandagavond is op het Breeveldpark een bromfiets in brand gestoken. De brandweer heeft de brand geblust. Na onderzoek bleek dat de bromfiets eerder op de dag was weggenomen vanaf het Anton Pieckplein. De eigenaar van de bromfiets is in kennis gesteld.

AUTODIEFSTAL (Kruisstraat)

Vanaf een parkeerplaats aan de Waterleidingstraat in kruisstraat is vanmorgen een witte Opel Kadett voorzien van het kenteken SB-09-FV gesto len.

VERDACHTE AANGEHOUDEN INZAKE STEEKPARTIJ ('s-Hertogenbosch)

De districtsrecherche Den Bosch heeft maandagavond in een woning in 's-Hertogenbosch, een 33-jarige inwoner van Vught aangehouden. De man wordt er van verdacht in de nacht van 18 op 19 september in de Vughterstraat in 's-Hertogenbosch een 27-jarige man met een mes te hebben neergestoken. Het slachtoffer raakte daarbij ernstig gewond en moest aan zijn opgelopen verwondingen in het ziekenhuis worden behandeld. Het slachtoffer dat nog steeds in het ziekenhuis verblijft en waar hij maandagmiddag voor het eerst kort kon worden gehoord, verkeert in redelijke toestand. Het slachtoffer woont overigens, zo bleek uit zijn verhoor, niet in 's-Hertogenbosch maar in Helvoirt. Omtrent het motief van de steekpartij kan nog geen uitsluitsel worden gegeven.

PORTEMONNEE GESTOLEN ('s-Hertogenbosch)

Een 88-jarige inwoonster van 's-Hertogenbosch is vanmorgen in een winkel aan het Mgr. Van Roosmalenplein in haar woonplaats van haar portemonnee bestolen. De portemonnee is weggehaald uit haar tas die tijdens het winkelen aan een winkelwagentje hing. In de portemonnee zaten enkele bankpassen en enkele honderden guldens.