AFAS op vakbeurs Salarisverwerking en Personeelsinformatie

Datum nieuwsfeit: 22-09-1999

Vakbeurs Salarisverwerking en Personeelsinformatie

In de Jaarbeurs in Utrecht 22 en 23 september 1999

Deze jaarlijkse vakbeurs wordt, zoals altijd, gecombineerd met het Landelijk Congres Salarisadministratie. Op dit evenement zal AFAS zich ook hier duidelijk profileren als hoofdsponsor. In onze presentaties willen we de nadruk leggen op onze visie: werken met OPB.

Ook presenteren we hier de plannen van AFAS een aparte werkmaatschappij op te richten: AFAS Personele Systemen. Een nieuw bedrijf, waarbij de MKB-er met een gerust hart zijn (complete) salaris- verwerking en personeelsbeheer kan onderbrengen, maar ook welkom is als hij alleen ondersteuning behoeft en de verwerking zelf in huis wil doen. Wilt u als AFAS relatie een bezoek brengen aan onze stand of wilt u collega's in de markt laten kennismaken met AFAS? Reserveer dan alvast toegangskaarten.

©1996-1999 AFAS Software BV, Philipsstraat 2, Postbus 309, 3830 AJ Leusden, Tel. 033-4341800.