2Support presenteert Visual DiTo

Datum nieuwsfeit: 22-09-1999

2Support presenteert Visual DiTo tijdens Internet in Business '99

Nieuwegein, 14 september 1999 - - De 2Support Group presenteert tijdens Internet in Business Visual DiTo. Deze beheertool voor directory servers is zowel platform- als serveronafhankelijk en maakt gebruik van alle mogelijkheden van Lightweight Directory Access Protocol (LDAP). Internet in Business '99, een vakbeurs voor elektronisch zaken doen, wordt gehouden op 22 tot en met 24 september 1999 in RAI Amsterdam.

Visual DiTo maakt het mogelijk dat de gegevens in de server (entries) op een 'natuurlijke' manier - via een boomstructuur - kunnen worden doorlopen, verwijderd, gekopieerd en verplaatst. Ook met in de applicatie ingebouwde editors, die specifiek op de betreffende datatypes zijn ingesteld, kunnen directory servers worden aangepast. Een aantal verschillende data entry modules is opgenomen om op eenvoudige wijze toegang te krijgen tot diverse soorten informatie en deze te wijzigen.

Met Visual DiTo kunnen meerdere directory servers tegelijkertijd op een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke manier worden beheerd vanaf een client. Het beheren van de in de server aanwezige datatypes is met dit product dan ook eenvoudig en efficiënt. Verder zijn er voorzieningen aanwezig voor bijvoorbeeld het doorzoeken van een server naar bepaalde opgeslagen gegevens.

Het product ondersteunt volledig het LDAPv3 protocol. Hiertoe behoren ook 'content management' op servers die grote hoeveelheden entries bevatten, de mogelijkheid om zoekopdrachten uit te voeren en een volledig beheer van LDAP-schema's (objectclasses en attributen). Visual DiTo is volledig geschreven in Java™ en gebaseerd op Java 2 en Java Naming & Directory Interface, beide ontwikkeld en ondersteund door SUN® Microsystems. Het werkt met alle LDAP-ondersteunende servers, waarbij het mogelijk is om andere (toekomstige) directory-protocollen op een eenvoudige manier toe te voegen en te beheren. Visual DiTo is ook als webbrowser-applet beschikbaar. Hierdoor is het beheer vanaf een centrale locatie eenvoudig.

Naast de annoncering van Visual DiTo worden de nieuwe versies SiteMinder 3.6 en NetObjects Authoring Server Suite 2000 geïntroduceerd. Verder demonstreert 2Support tijdens Internet in Business de laatste versie van het ontwikkelingsprogramma Vision JADE, waarbij is voortgeborduurd op het beproefde concept van versie 4.1.

Voor de presentaties en/of verdere informatie over de producten en diensten van 2Support, kan men tijdens Internet in Business '99 terecht bij stand 79 van 2Support.

2Support Group, Postbus 1101, 3430 BC Nieuwegein
Telefoon: 030 - 6021878, fax: 030 - 6022534
www.2support.nl

Over 2Support
De 2Support Group is een onafhankelijke, internationaal opererende onderneming die ondersteuning biedt bij de invulling van automatiseringsprocessen van organisaties. Belangrijk hierbij is Visual DiTo, het product voor databeheer van de 2Support Group. Deze beheertool voor directory servers is zowel platform- als serveronafhankelijk en maakt gebruik van alle mogelijkheden van Lightweight Directory Access Protocol (LDAP). De 2Support Group positioneert zich hiermee als een van de weinige ondernemingen die tegemoetkomen aan alle directory server-eisen binnen de sector. Verder zijn de distributie en ondersteuning voor ontwikkeling en beveiliging van webtoepassingen belangrijk. De 2Support Group is distributeur van de producten van Vision Software Tools Inc., Netegrity Inc. en NetObjects Inc. Het vlaggenschip van Vision Software Tools Inc. is het product Vision JADE, waarmee multi-tier webapplicaties worden ontwikkeld. SiteMinder van Netegrity Inc. is een standaardtoepassing die zeer uitgebreide mogelijkheden biedt ten aanzien van toegangscontrole, single sign-on en directory enabled user management voor websites en

-applicaties. NetObjects Inc. levert producten voor site-georiënteerde toepassingen voor het opzetten en onderhouden van (e-commerce) websites. Voor standaard- en op maat gesneden opleidingen voor bovengenoemde producten, wordt gebruik gemaakt van de uitgebreide opleidingsfaciliteiten van de 2Support Group. Organisaties kunnen op consultancybasis een beroep doen op de bij de 2Support Group aanwezige expertise van onder andere (Inter)netwerkbeheer, het realiseren en onderhouden van applicaties. Meer informatie over de 2Support Group is beschikbaar op het Web: www.2support.nl.

Redactionele informatie: Ref:Pb1299 Influx PR - Margienke Bos/Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661, email: (prinflux@cs.com).