Lokhorst treedt terug uit concerndirectie Friesland Coberco

Datum nieuwsfeit: 22-09-1999
Vindplaats 2

Johan Lokhorst treedt terug uit concerndirectie

Wegens verschil van inzicht over het te voeren beleid zal de heer J. Lokhorst terugtreden uit de concerndirectie van Friesland Coberco Dairy Foods Holding NV.

In verband hiermee is overleg gaande en worden de taken van de heer Lokhorst overgenomen door de andere leden van de concerndirectie.

In oktober 1995 trad de heer Lokhorst in dienst bij Zuivelcoöperatie Coberco UA als lid van de hoofddirectie. Sinds eind 1997 was hij lid van de concerndirectie van Friesland Coberco Dairy Foods Holding NV. Hij was binnen de concerndirectie eindverantwoordelijk voor de werkmaatschappijen Friesland Consumer Products Europe, Coberco Zuivel en Riedel Drankenindustrie.

De raad van commissarissen en de concerndirectie zijn de heer Lokhorst erkentelijk voor zijn verdiensten en inzet voor de onderneming.