Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 22-09-1999

Woensdag 22 September

DIEFSTALLEN OPGELOST (Oss)

Met de aanhouding van 2 mannen uit Oss (32 en 33 jaar) en een man uit Heesch (33 jaar) denkt de politie Oss een zevental diefstallen en inbraken te hebben opgelost in Oss, Wijchen en Deil. Uit onderzoek is gebleken dat de mannen zich schuldig hebben gemaakt aan de diefstal van drie auto's in Oss, de inbraak in een container in Nuland, de inbraak in een vrachtauto in Oss, waarbij een grote hoeveelheid schoenen is gestolen, de diefstal van een bestelauto en goederen uit Wijchen en de diefstal van weegschalen uit een vrachtauto in Deil. De drie mannen zijn inmiddels voorgeleid bij de rechtbank, die hun gevangenhouding heeft bevolen.

KASSA GESTOLEN BIJ INBRAAK (Oss)

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een bedrijf aan de Heschepad in Oss. Met een steen werd een ruit van het bedrijf vernield, waardoor men binnen kon komen. De kassa met daarin wat wisselgeld werd gestolen.

INBRAAK AUTO'S (Megen)

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een drietal auto's, die geparkeerd stonden in Megen. Van de auto's werden de portieren opengebroken. Een hoeveelheid elektrisch gereedschap, autoradio's en cd's werden gestolen.

AUTO GESTOLEN (Berghem)

In de nacht van dinsdag op woensdag is vanaf een oprit van een woning aan de Julianastraat in Berghem een grijze Mercedes 250 TD gestolen. Het kenteken van de auto is ZD-69-HT

AUTO GESTOLEN (Oss)

In de nacht van dinsdag op woensdag is vanaf het Industriepark Oost in Oss een grijze Opel Kadett gestolen. Het kenteken van de auto is SG-83-SG.

FIETSTER GEWOND BIJ ONGEVAL (Oss)

Woensdagmorgen is een 44-jarige fietster gewond geraakt bij een ongeval op de Raadhuislaan in Oss. De vrouw, die over het fietspad reed, kreeg geen voorrang van een 55-jarige automobilist die naar een parkeerterrein wilde rijden. De vrouw is met een sleutelbeenbreuk overgebracht naar een ziekenhuis.